Jag är en PP...

Efter mycket längtan så hade jag äntligen fått min 50" plasma hemleverad till dörren. En fet kartong med den härliga texten på, Pioneer PDP-LX508D, var äntligen i mitt vardagsrum. Med mycket iver så rök kartongen av och mina förväntningar införlivades med råge, den var bara så snygg! Oavsett hur många gånger jag sett den på bild och liknande Plasma-tv:s jag sett så kändes allt annat blekt i en direkt jämförelse.
Två kompisar kom över för att hjälpa mig hänga upp den typ 40kg tunga besten på väggen. Efter ca: 2 timmar och 5min in på Sverige-Ryssland-matchen (som ändå inte var någon höjdare) så var vi färdiga. Kablarna till alla enheter som skulle kopplas in låg huller om buller på golvet tillsammans med skruvar, instruktionsböcker och en rackarns massa borr och annat bröte.

Väl påslagen så blev jag mäkta imponerad av den svärta och djup som bilden levererade direkt från kartongen. Så nu är det bara att hålla ut under arbetsdagen för att runt 15-tiden återse min svarta kärlek. Jag har helt enkelt blivit frälst och blivit en PP (Pioneer-Person) då inget annat duger... :) 


Pioneer PDP-LX508D
bilden är från
Bild&Ljud


Kommentarer
Postat av: Pussilago

Har du en ny kärlek nu? :-(

2008-06-19 @ 12:28:21
Postat av: Konc

"once you go black you never go back"..? ;)

Postat av: samsung lover

ledsen att säga det, MEN, Samsung spöar pioneer med hästlängder i design, dessutom så är det äkta stek att ha en Samsung.

2008-07-03 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback