Blir så trött...

Mycket har hänt på en ganska kort tid nu. Känner mig lite sliten och tyvärr så har BMX-siten fått lida en hel del för det och är därför lite inaktuell i dagsläget.
Förra helgen var det kick-off med jobbet, ett fylleslag utan guds like. Vi tog färjan till Tallinn på torsdagen, söp så ögonen blödde på vägen dit. Fredagen var ganska lugn tills kvällen kom då det var fest igen. Lördagen kom snabbare än anat och jag kom i säng först vid 06.30 och upp igen lagom till frukosten 09.30, fortfarande lika full. Lördag kväll... ett fylleslag till och under söndagen var jag slut, helt slut, ungefär som en tom tandkrämstub, bara så jobbigt slut.
image51image52image53

Veckan som följde var ganska soft, var lite "frånvarande" på jobbet på måndagen, kom tillbaka i skaplig form igen på onsdagen och började planera för en ny fest hemma i lyan på lördagen :). Det skulle jag inte ha gjort... var förbannat jäkla bakis.... såg sen att ungefär 5liter sprit hade tömts från mitt barskåp och hela lägenheten luktade för djävligt, burkar och flaskor överallt. Som tur var så hade kollegan sovit över och hjälpte mig städa iordning rubbet.

Suck.... så nu är det slutet av februari månad, med massor av regn, blåst och en bilbesiktning på fredag... Allt känns liksom lite tungt för tillfället och jag har ingen lust att göra något... Men bilen måste fixas, affärsresa till Stockholm på onsdag och totalt helslut på fredag. Måste bara ta en riktigt lugn helg nu, max 'n relax!

Ser fram emot en varm, solig och skön vår med massor av cyklande... vill ha nu!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Stackars lite, må solen skina på dig ändå!

Postat av: Wictor

EMO, sluta klaga :D..
Häng med ut och cykla istället :)
Och kolla in min blogg..

//wikk

2008-03-06 @ 14:57:21
URL: http://terribleone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback