Saab betyder det Super-Alkis, As-Berusad?

Så verkar det tydligen har blivit i det här fallet. Med tanken på dagen imorgon så gick mina funderingar direkt till ett tidigt nyårsfirande som "went wrong" och fick slut på drickat alldeles för tidigt. "Fullast kör" blev det tydligen även i det här fallet. Nedan är det förmodligen jakten efter närmaste systembolag som är i full gång.
 
Jag blev dock lite orolig till en början av den dåliga väghållning på SAAB:en då jag precis hämtat ut min nya tjänstebil, en SAAB. Jag håller tummarna att prestandan har förbättrats mångfaldt sedan bilen i filmen tillverkades :)

Gott nytt år!



 


Kommentarer
Postat av: Adam

haha vid skylten så va ju polisen helt lugn o bara "Tjong" ahhahaha

2010-01-20 @ 16:59:49
Postat av: tiffany bracelets

Jag blev dock lite orolig till en början av den dåliga väghållning på SAAB:en http://www.tiffanyjewellerypalace.net/ då jag precis hämtat ut min nya tjänstebil, en SAAB.

2011-03-22 @ 02:45:02
URL: http://www.tiffanyjewellerypalace.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback