Jag som trodde att jag kände till allt...

Helt sjukt vad mycket märken det tycks finnas på denna annars ganska smala marknad. Idag när jag satt och surfade runt nätet så hittade jag tydligen "Bike of the year 2007" och jag som hela tiden trodde att jag själv hade den... men nej då. Ett för mig helt okänt märke, Intense tog tydligen hem priset. Fråga mig inte vem som utnämnde den, men den måste ju då bara vara bra. För säkerhets skull så postar jag den bild jag hittade på den vinnande cykeln, och bilden är grymt schysst utformad... diggar den järnet!

BMX of the year 2007 - Intense
www.intensebmx.com

Kommentarer
Postat av: Simon

Fresh hoj där. Intense är ju kända för att göra feta dh-race ramar också.

2007-10-05 @ 18:40:03
Postat av: Philip .B.

De va en jävligt najs hojj det där! Men din är ju inte så dum den heller :P Funderar på att köpa BMX nu till våren (2009). Just nu har jag bara en Downhill hoj, som heter Santa Cruz Super 8. Jag har addat din msn men du har nog inte accepterat än. En fråga bara... Var i Sverige bor du? Svara gärna på msn: [email protected] . Själv bor jag i Sthlm. Ha de gött! Ps: Är bara 13 bast så du vet.

2009-03-01 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback