Fy för kyla och snö

Något som händer varje år men som fortfarande är lika irriterande är att det skall bli så förbannat kallt. Snön yr nu i luften och den jobbigt kalla luften letar sig in under kläderna hur man än gör... En skön och varm skoteroverall och knalla runt i hade kanske inte varit fel, men då är väl istället risken att man svettas ihjäl. Så tacka vet jag en skön vårdag runt 15 grader, skön sol och torrt och rensopad asfalt överallt. Så den bilden kommer jag ha med mig nu under vintern för att överleva då suget som jag haft att ta ut cykeln på lite street börjar minska allt mer. Så för att ha något att se fram till nu inom kort så blir det en långkörare i Hangaren nu 1-2 december. Är det någon som varit där och som kan berätta hur det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback