Varför???

Veckan har varit ruggigt stressig och jag har dessvärre inte haft mycket tid över för att cykla. Saken blev inte bättre när jag äntligen fått lite tid över men skadar mig i ryggen och känner mig nu som en jäkla krympling... Varför skall det hända mig nu... Planen är ju att jag även skall ner till Ringsjön runt nere i Höör på lördag och köra en liten uppvisning med en kompis... Suck, blir nog att uppsöka någon sorts läkare/naprapat på måndag morgon så att jag i alla fall kan vara med på måndagens mountainbiketräning.

Man blir ju inte lite avundsjuk heller när Feeblehip och Wikk varit ute igen och satt ihop en riktigt nice video... det börjar ta sig ;-)
Är riktigt impad av den sköna fakien över boxen... SWEET!!!


Kommentarer
Postat av: Wictor

Sweet, hoppas ryggen fixar sig. För du måste komma med ut å cykla! Krya på dig mannen tja //wikk

2007-05-27 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback