Ny månad

Så nu är det en ny månad och första dagen på våren är här. Imorgon blir det åter igen en fest hemma och jag hoppas på nya höjder i vad kroppen kan klara av... hur som helst, hoppas verkligen att det torkar upp snabbt och att snön försvinner. Måste bara rulla ut och njuta av lite fresh streetande. Får ta tag i min BMX nu och se till att den är tipp topp. Får bl.a. beställa hem ett nytt vevlager och en bakbromswire. Den senaste jag köpte var en Animal Linear Illegal cable, inte helt nöjd med denna. Problemet är att den får bakbromsen att låsa upp sig något eller ändrar för mycket på bromsverkan när man gjort en barspin. Den förra var betydligt bättre, någon form av Odyssey linear, riktigt bra. Får se om jag hittar någon grym snart.

Happy bmxing...

Kommentarer
Postat av: Pierre

frys tweaken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback