Första BMXandet i år!

Bättre väder än vad det var i helgen går inte att cykla i. Helt perfekt, inte för varmt och inte för kallt. Jobbade dessvärre med att laga andras cyklar på lördagen så där blev det inte mycket cyklat. Men på söndagen så blev det cykelfest. Var ute med 15 andra cyklister på BMX och freeridecyklar i ca: 4 timmar. Skönt att vara tillbaka och börja nöta på de mest självklara tricken igen. Men jag var snabbt inne i det igen och Icepicks avlöstes med 180's, abbubaca och halvdana fufanus. Några grinds senare började jag känna mig lite mör i kroppen och drog mig hemmåt. Idag har mina händer fått lite nya valkar och både axlar och armar värker så där gott. Äntligen så har utesäsongen startat!!!

Kommentarer
Postat av: Pierre

frys tweaken....det är det som är hemligheten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback