Ingvar Oldsberg prövar på BMX!

Var nere på den stora cykeltävligen nere i Höör, Ringsjön runt nu under dagen. Tidigt som sjutton var jag uppe ur sängen och redan vid 07.00 rullade jag ut cykeln till bilen. Höör bjöd dessvärre inte på det toppenväder som jag och min kompis hoppats på, men det var en hel del sköna cyklister där i alla fall. Vi körde en liten uppvisning och fann sedan i slutet av dagen en liten ghetto-park där vi tillbringade lite tid. 

Jag träffade även på Ingvar Oldsberg som snodde åt sig min bmx för en stund. Det var med sura miner som han lämnade tillbaka den. Bilden visar tydligt hur nöjd han är där han avnjuter min välbyggda BMX...

Ingvar Oldsberg provar BMX
Jo visst njuter Ingvar Oldsberg i fullo! Skönt att se att även han har ett genuint intresse för "riktiga" cyklar. :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Han är la för snygg den där Oldsberg där han sitter på din cykel! (Fast det är ju cykeln som gör det hela snyggt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback