En ny skön streetspot utforskad, WOW

Var ute en sväng nu efter BMX och freeride träningen med två sköna duds, Olla och Simon, båda från Kinna. Vi drog runt lite, och både jag och Olla vurpade på klantiga sätt. Jag körde in frampegen i trappa i låg fart och drog smalbenet rakt på en vass stenkant. Olla lyckades med konststycket att få in sin tröja som han höll i handen mellan gaffel och framhjul så att han flög fram över styret och käka asfalt. Ibland blir man bara så trött va... Sitter här nu och lipar över mitt svulna och "ontiga" smalben som värker. Bäst jag går och slaggar lite så jag kan ta morgondagen med storm. Någon som är sugen på att streeta imorgon föresten? Ja just det, innan jag glömmer det... Jag har nu tillsammans med Wikk börjat planera lite smått inför vår "street-Jam träff" 21:e Juli, dvs. om drygt 2 veckor. Det kommer bli riktigt bra och vi har många bra streetspots att visa upp samt en liten park som kan testas på. Jag med flera hoppas att ni blir ett riktigt stort gäng som är sugna att se vad Borås har att erbjuda.

Happy riding!

Owain Clegg är softish...
Owain Clegg sköter sig bakom styret - Source:
FitBikeco.com


Kommentarer
Postat av: Wictor

allright D

2007-07-05 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback