Uppvisningen!

Det var med trötta ögon jag gick upp kl. 06.00 och började packa mina prylar för att dra till Gbg. Kompisen kom 6.30 och såg konstigt nog inte det minsta trött ut. Vi kom fram vid 8-tiden och började bygga en box av 20st lastpallar och plyfa-skivor. Blev riktigt bra likaså den bank vi byggde upp för en 4-stegs trappa. Vid 10-tiden var vi klara och började känna lite lätt på det mästerverk vi byggt upp. Dessvärre när jag skulle fram med kameran så saknades minneskortet så det blev inte några bilder :(

Vid 11-tiden så började det bli riktigt varmt och det kändes som inte allt vatten i världen skulle räcka för att stilla min törst. Uppvisningen från kl. 12-18 gick riktigt bra och vi fick även sällskap av lokala förmågor som hjälpte oss att hålla tempot uppe.

Keep that front-wheel spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback