Old school equipad BMX

Visst känns det skönt att fixat iordning sin BMX/cykel som man precis vill ha den, bromsarna tar så där perfekt, styret har rätt vinkel osv. Jag har gjort allt detta, många gånger. Trodde att jag hade fått den precis som jag velat men icke... för ett litet tag sedan fick jag reda på att "så där kan du ju inte ha din cykel..." Inte?!? Okey, kan kanske hålla med att jag inte går efter några trender och mode-svängar direkt, men jag trivs med min BMX, annars hade jag ju gjort något åt saken. Men uppenbarligen så är min BMX, min älskade BMX "totaly old school". Eftersom jag tycker om att ha en fullutrustad BMX så har jag alltid haft både fram och bakbroms, fyra pegs och sadeln relativt högt upp. Har provat med sadeln längre ner men inte riktigt fäst mig vid det, blir så jäkla jobbigt när man rullar till jobbet... Men för att få bort lite Old School från min BMX och göra den lite mer "New School" så kommer jag ta bort 2st pegs och sänka sadeln. Får se hur detta slutar...

Later...


image12

Old school is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback