Måste-ha-sadel

Såg att den nya sadeln från 2Hip har släpts nu för försäljning, ser ruggigt soft ut och är ett måste inför sommaren... Ligger på lugna $25 (180kr)  i staterna.

Blev så förbannad nu... har beställt prylar från USA och sakerna har blivit försenade något enormt... Så jag ringde upp dem idag och satt i 20min i telefon och fick gå igenom hela listan som jag redan beställt innan. De tyckte synd om mig och bad så hemskt mycket om ursäkt för att de hade fuckat up! Så nu känns det lite bättre men likt förbannat så lär det väl dröja 1½ vecka till innan alla sakerna kommer. Är det någon annan som har haft det struligt när de beställt från USA?

Hur som helst, är så gott väder nu så jag måste bara ut och köra lite... Rampen väntar... Peace out!

image13
Nya sadeln från 2Hip
www.2hip.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback