Längtar ut!!!

Sitter på jobbet och längtar ut i det underbara vädret. Kompisen "Zoo York" ringde och frågade om jag skulle hänga med ut en sväng och cykla, jo det är klart, men skall bara sluta jobba först. Satans vad klockan kan vara seg ibland... Tänkte ta med mig kameran och filma lite idag igen, kul med bra film och bilder. Satt uppe till kl. 1 igår natt för att redigera helgens film, vilket det helt klart var värt.

Nu är det ännu en dag kortare tills jag får hem grejerna jag beställt från USA, konstigt hur ofta som tiden går ruggigt långsamt.

Såg att Fitbikeco snart lanserar sin super lätta och fresha styrstam - Down Low Regular.

image8
Down Low Regular styrstam -
www.fitbikeco.com


Happy BMXing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback