360, jobbigt värre!

Helgen var riktigt bra... cykling både på lördag och söndagen. På söndagen kom jag dessvärre ut rätt sent (19.05) och plötsligt så skulle de flesta hem som redan cyklat hela dagen. Skit samma tänkte jag, då vi fortfarande var sex personer... Det var dessutom inte lika varmt och svettigt så här lite senare och man behövde inte bry sig om alla skaters.
Körde till en början rätt lugnt men ju varmare jag blev och mer självsäker desto mer sugen blev jag på att dra en 3:a över boxen. Har alltid haft respekt för just detta trick då man behöver betydligt mer fart än vad som krävs för en enklare 180. De första testen gick halvbra... resterande gick bättre men ingen riktigt bra. Vet med mig att jag har en viss spärr i kroppen kvar att bryta innan det börjar flyta på ordentligt. Är fortfarande fast i 360 tiretap, suck... varför kan inte det bara vara lätt en stund ;)

Någon annan som känner respekt inför ett ganska basic trick?!?

image10
Bilden är snaggad från:
www.jgh-concepts.co.uk/BMXforsale.htm

Old school rock!!! Jääääää!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback